Inschrijfformulier

Inschrijven voor onze cursussen kan via onderstaand formulier.
Als u geen e-mailadres heeft, kunt u het volgende e-mailadres invullen: cursusadministratie@seniorwebnijkerk.nl. Dan krijgt u de bevestiging per post.

U kunt ook inschrijven tijdens het Digitaal Spreekuur, iedere week op dinsdag- en donderdagmiddag van 13.30-15.00 uur in de bibliotheek in Nijkerk (met uitzondering van de derde donderdagmiddag van de maand, wanneer er andere activiteiten gepland zijn), of tijdens de inschrijfdagen die enkele keren per jaar worden gehouden.

Onze cursussen worden gegeven in groepjes van 4-6 personen. Het is ook mogelijk u aan te melden voor een privé-cursus. De kosten hiervan bedragen € 10,00 per uur, exclusief lesmateriaal. Wilt u liever een privé-cursus volgen, geeft dit dan aan bij de opmerkingen op het inschrijfformulier. De cursusadministratie neemt dan contact met u op.

Heeft u nog vragen over het cursusprogramma, dan kunt u die stellen via de pagina contact op deze website.

Dhr.Mevr.

Bewijs dat je menselijk bent door het selecteren van boom.