Digitaal Spreekuur

Heeft u vragen over het werken op computer of laptop, smartphone, iPad of Android tablets, of over computerprogramma’s, onze cursussen en/of een cursus die u volgt? Kom dan naar het Digitaal spreekuur. Hiervoor geldt: vrij entree; koffie en thee staan klaar!

Het Digitaal spreekuur wordt gehouden in samenwerking met de Bibliotheek Gemeente Nijkerk in het Leescafé van de bibliotheek, gevestigd in gebouw &/entree, Frieswijkstraat 99, 3861 BK Nijkerk, wekelijks op dinsdag- en donderdagmiddag van 13.30-15.00 uur, met uitzondering van de donderdagen waarop andere activiteiten zijn gepland, zoals iedere derde donderdag van de maand, wanneer op dit tijdstip workshops georganiseerd worden.

Voor hulp tijdens ons spreekuur hoeft u geen lid te zijn van SeniorWeb Nederland, en u bent ook van harte welkom als u (nog) geen cursus bij ons volgt. Maar… wilt u zich inschrijven voor een cursus, dan is dit de aangewezen tijd en plaats!

Let op: er is geen spreekuur op dagen dat de bibliotheek gesloten is!

Klik hier voor meer informatie.