Workshops op donderdag

Een aantal jaren geleden was het heel mooi als je een mobiele telefoon bij je had en je iemand onderweg kon bellen of gebeld kon worden. De apparaten werden steeds kleiner, maar wat je er mee kunt doen werd en wordt nog steeds verder uitgebreid

In 2022 en 2023 hebben wij diverse workshops georganiseerd over toepassingen op smartphone en tablet. Gezien het enthousiasme waarmee deze activiteiten werden ontvangen, gaat we hier in 2024 mee door!

• Waar: in de bibliotheek gemeente Nijkerk, Frieswijkstraat 99
  • Wanneer: op de derde donderdag van de maand in het voor- en najaar (6 keer per jaar). Deze zomer worden workshops voorbereid voor de donderdagen 19 september, 17 oktober en 21 november.
  • Hoe laat: van 13.30 – 15.00 uur (inloop vanaf 13.15 uur)
  • Deelnamekosten: in principe gratis; er staat een pot voor een vrijwillige bijdrage.
  • Onderwerpen:
    – 19-09-2024: Reisdagboek bijhouden met de app PolarSteps
    – 17-10-2024: WhatsApp
    – 21-11-2024: Origami (incl. YouTube en apps)

Wijzigingen voorbehouden!

Bent u geabonneerd op de nieuwsbrief van SeniorWeb Nijkerk? Dan krijgt u tijdig informatie over exacte data en onderwerpen.

Heeft u een workshop gemist en wilt u informatie over het behandelde onderwerp? Kom dan naar het Digitaal Spreekuur en wij kijken of wij u alsnog kunnen informeren.