Workshops op donderdag

Er komt steeds meer digitale apparatuur en niet alles is even gemakkelijk. Neem nou tablets en smartphones… Een aantal jaren geleden was het heel mooi als je een mobiele telefoon bij je had en je iemand onderweg kon bellen of gebeld kon worden. De apparaten werden steeds kleiner, maar wat je er mee kunt doen werd en wordt nog steeds verder uitgebreid

In 2022 en 2023 hebben wij diverse workshops georganiseerd over toepassingen op smartphone en tablet. Gezien het enthousiasme waarmee deze activiteiten werden ontvangen, gaat we hier in 2024 mee door!

• Waar: in de bibliotheek gemeente Nijkerk, Frieswijkstraat 99
  • Wanneer: op de derde donderdag van elke maand. Momenteel worden workshops voorbereid voor de donderdagen 15 februari, 21 maart en 18 april.
  • Hoe laat: van 13.30 – 15.00 uur (inloop vanaf 13.15 uur)
  • Deelnamekosten: in principe gratis
  • Onderwerpen:
    – 15-02-2024:  Mailen met smartphone / tablet: mappen, programma’s, eigenschappen – hoe houd ik het overzichtelijk
    – 21-03-2024:  Hierbij sluiten we aan bij de themamaand van SeniorWeb Nederland: back-up maken
    – 18-04-2024:  Navigatie via bijvoorbeeld Komoot / MapsMe / Google Maps

Wijzigingen voorbehouden!

Bent u geabonneerd op de nieuwsbrief van SeniorWeb Nijkerk? Dan krijgt u tijdig informatie over exacte data en onderwerpen.

Heeft u een workshop gemist en wilt u informatie over het behandelde onderwerp? Kom dan naar het Digitaal Spreekuur en wij kijken of wij u alsnog kunnen informeren.